La nova web potencia la segmentació per públics i per tipologia d’activitats
La Fundació Cardona Històrica (FCH) ha renovat el portal web de Cardona Turisme amb l’objectiu de modernitzar-la i fer-la més atractiva per potenciar el posicionament de Cardona com una destinació turística dinàmica i repleta d’opcions.
La nova web, a més de l’actualització amb un disseny més fresc i modern, potencia la segmentació per públics (en parella, en família o en grup) i per tipologia d’activitats (visita turística, a la natura o gastronòmica).
“Cardona és una destinació plena d’oportunitats i volem facilitar que els nostres visitants es puguin confeccionar l’agenda d’activitats que millor s’adapti als seus interessos”, explica Francesc Ponsa, director general de la Fundació Cardona Històrica.
Una altra novetat és la creació d’un blog amb la finalitat de crear continguts diferents, originals i de qualitat que permetin atraure trànsit cap a la web principal.
A més, la web compta amb una àmplia informació sobre els allotjaments, restaurants i comerços de Cardona per ajudar a planificar prèviament la visita.
Aquesta acció s’emmarca en el redisseny de la imatge corporativa que es va estrenar fa uns mesos. El concepte creatiu respon a la voluntat de potenciar el vincle entre el municipi i el visitant destacant, d’una banda, les principals característiques de Cardona (qualitat, història, patrimoni, natura i gastronomia) i, per l’altra, l’experiència de visita (emoció, gaudi i gratificació).
Pla Màrqueting turístic
Paral·lelament a la nova marca turística i al portal web, la FCH s’ha dotat d’un nou Pla de màrqueting turístic per afavorir l’atracció de més visitants, la generació de noves fonts d’ingressos i l’impuls de l’impacte de l’activitat turística en totes les vessants de l’economia local.
Totes aquestes accions han comptat amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona.