Terminis per presentar les sol·licituds des del dia 28 d’abril al 30 de maig de 2025, ambdós inclosos. Les entitats/associacions hauran d'entrar les sol·licituds per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Cardona amb la següent documentació:
1) Sol·licitud de subvenció
2) Annex 1 - memòria de l'activitat (model segons convocatòria)
3) Annex 2 - pressupost de l'activitat
4) Annex 3 - declaració responsable
5) Annex 4 - Plantilla dades de l'entitat (només aquelles que no l'hagin presentat l'any passat o que hagin canviat els membres)
Només s'acceptarà una sol·licitud de subvenció per entitat concurrent. És obligatori omplir tots els camps dels documents i el pressupost ha d'estar correctament presentat (ingressos i despeses). També s'han de detallar les actuacions per les quals es sol·licita la subvenció. En cas de sol·licitar adquisició de material s'haurà d'adjuntar un pressupost d'un proveïdor.