Sol·licitud de llicència ambiental municipal (tipus A). Annex II. 1
Demanar autorització per l'exercici d'una activitat classificada, que és aquella que suposa l'exercici o l'explotació d'una indústria, taller, establiment, granja, instal·lació, aparcament, magatzem o qualsevol altra actuació pública o privada que afecti al medi ambient, la seguretat o la salut de les persones, la flora, la fauna o els béns.
En quines dates es pot fer?
Sempre
Quina documentació es lliura?
Notificació de l'acord de concessió de llicència ambiental municipal.
Quin cost té:
El que indiqui les ordenances fiscals.
Quan es dóna resposta:
Quatre mesos i 10 dies.
Qui pot sol·licitar-ho:
El propietari o arrendador de la finca on es vol instal·lar l'activitat.
Cal aportar:
- Sol·licitud.
- 4 exemplars del projecte tècnic, visats pel Col·legi Oficial, signats pel propietari i tècnic.
- Certificat de compatibilitat amb el planejament urbanístic.
- Qüestionari d'activitat emplenat pel tècnic redactor del projecte, en el model oficial aprovat i subministrat per l'Ajuntament.
-
Document acreditatiu de la designació per part del titular de l'activitat, del nom, domicili i titulació de la persona que assumirà la responsabilitat tècnica de l'execució del projecte i que expedirà el certificat acreditatiu de l'adequació de l'activitat i de les instal·lacions al permís atorgat.
- Còpia de l’escriptura de constitució de la societat.
- Fotocòpia de l'últim rebut de l'impost de béns immobles.
- Contracte d'arrendament del terreny o local.
- Fotocòpia del NIF del titular de l'activitat.
- Alta censal del titular de l'activitat.
- Autoliquidació de les taxes i dels impostos municipals corresponents
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals
-
Telemàticament