Servei que s'encarrega de prestar assessorament, informació i acompanyament a la realitat associativa del municipi.
Línies de servei:
Assessorament i informació jurídica, normativa, fiscal i organitzativa per a les entitats i associacions del municipi
Informació sobre els serveis i recursos municipals a disposició de les associacions
Registre i manteniment del cens de persones juridiques sense ànim de lucre a efectes de la seva inclusió en els òrgans de participació del municipi
Registre Municipal d'Entitats
Formació i capacitació de les entitats del municipi
Informació sobre l'àmbit de la consulta
Creació d'organs, espais i processos de participació ciutadana
Debat, consulta i votació de la ciutadania en el marc de la consulta
Persones destinatàries:
<p>Entitats en general</p>
Cost per l'usuari:
<p>Gratuït</p>
Equip tècnic:
<p>Tècnic/a de participació ciutadana</p>
<p>Secretaria general</p>
Unitat responsable:
<div>Regidoria de Participació Ciutadana</div>
<div> </div>
És un servei obligatori:
No
Com sol·licitar-ho:
<p><!--StartFragment--></p>
<p>Presencialment a l'Ajuntament de Cardona: Plaça de la Fira número 1</p>
<p>Telemàticament: https.//cardona.eadministracio.cat</p>
<p>Per telèfon: 93 869 10 00</p>
<p>Per correu electrònic: cardona@cardona.cat</p>
<p>Per correu postal: Ajuntament de Cardona. Pl. de la Fira, 1 - 08261 Cardona</p>
<p><!--EndFragment--></p>