"Salve Maria", la pel·lícula del Cicle Gaudí d'aquest diumenge a la tarda

Dilluns, 2 de juny de 2025

El circuit estable de cinema català, Cicle Gaudí, farà la projecció del film mensual diumenge a les sis de la tarda al Teatre Els Catòlics

El Cicle Gaudí, que compta amb el suport de l'Ajuntament de Cardona i amb la col·laboració del Cinema Amateur Cardoní, projecta aquest diumenge, 8 de juny, a les 18:00 hores, el film "Salve Maria", de Mar Coll. Té una durada de 110 minuts i no és recomanada per a menors de 16 anys. 

Sinopsi

Maria, una jove escriptora que acaba de ser mare, es topa amb la notícia d’un succés estremidor: una dona francesa ha ofegat a les seves bessones de deu mesos a la banyera. Maria s’obsessiona amb la infanticida, per què els va matar? A partir d’aquest moment, l’ombra de l’infanticidi l’aguaita com una vertiginosa possibilitat.

La projecció es farà al Teatre Municipal Els Catòlics i s'iniciarà a les sis de la tarda. Les entrades tenen un preu de 4,5 euros. Els menors de 18 anys, els majors de 65 i els que tinguin el Carnet Jove tenen un preu especial de 3 euros i es fa un 2x1 per als posseïdors de la targeta del Club de La Vanguardia.

Darrera actualització: 2.06.2025 | 16:50