La Biblioteca Marc de Cardona acull l’exposició itinerant “Controles?”

Dimarts, 3 de febrer de 2026

Del 6 al 23 de febrer, la Biblioteca Marc de Cardona acollirà l’exposició “Controles?”, una mostra itinerant i interactiva adreçada a la població en general i, especialment, a adolescents, joves i les seves famílies.

L’exposició té com a objectiu proporcionar informació sobre diferents substàncies, treballar els factors de protecció per prevenir-ne el consum i fomentar el bon ús de les pantalles i les xarxes socials. A través de diferents espais i activitats, “Controles?” promou actituds responsables entre els joves, potenciant les habilitats per a la vida i generant espais de reflexió sobre l’estil educatiu de les famílies com a element clau en la prevenció del consum de drogues i de l’ús inadequat de les pantalles i les xarxes socials.

En el marc de l’exposició, s’ofereixen visites guiades i sessions formatives adreçades a famílies, que tindran lloc a la mateixa biblioteca en les dates següents:

  • 16 de febrer, a les 18 h: Visita guiada i sessió formativa per a famílies amb infants de 0 a 3 anys

  • 17 de febrer, a les 18 h: Visita guiada i sessió formativa per a famílies amb fills i filles en edat de Primària

  • 18 de febrer, a les 18 h: Visita guiada i sessió formativa per a famílies amb fills i filles en edat de Secundària

A més, durant els dies de l’exposició, es realitzaran visites guiades per a grups de Cicle Superior de Primària, així com per a estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

En tots els casos, les activitats s’adapten a les característiques de cada grup, tenint en compte l’etapa educativa, els interessos i els dubtes que puguin sorgir, amb l’objectiu de garantir una experiència educativa propera i significativa.

Darrera actualització: 3.02.2026 | 18:38