Comencen les noves activitats del cicle Descobrim
Al novembre es reinicien les activitats del cicle Descobrim, que va començar el passat mes de maig, organitzat pels Serveis Socials de l'Ajuntament de Cardona i per la Biblioteca municipal Marc de Cardona.
El cicle continua el mes de novembre amb el taller Faré de mi un artista", un taller d'art dirigit a nois i noies a partir dels 10 anys que es durà a terme al centre cívic els dissabtes 5, 12 i 19 de novembre de 10.30 a 13.00 hores. L'activitat pretén que cadascú trobi la seva identitat a través de tècniques de belles arts i d'exercicis d'introspecció propers a l'art teràpia.
La darrera proposta del cicle, "Narració de contes per als mes petits", anirà a càrrec d'Assumpta Mercader Es tracta d'un taller adreçat a pares i mares i professionals de l'ensenyament que té per objectiu trobar una sèrie de pautes que permetin acostar els llibres als menuts. El taller es durà a terme a la Biblioteca municipal els dies 5, 12 i 26 de novembre, de 10.00 a 12.00 hores.
Programació de noves activitats
D'altra banda, els Serveis Socials de l'Ajuntament organitzen també pel mes d'octubre el taller "Reptes i habilitats per negociar en família", que es farà els dimecres 19 i 26 d'octubre a les 15.15 hores, a la biblioteca municipal. Aquestes sessions van adreçades a pares i mares de nens i nenes de 3r a 6è de primària.
El curs "Promoció de la intel·ligència social en les persones adolescents i joves", destinat a professionals que treballen amb joves, voluntaris i monitors esportius i de lleure, es durà a terme els divendres 21 i 28 d'octubre de 15.00 a 20.00 hores a la sala polivalent del centre cívic, i compta amb la col·laboració de la Fundació SHE.
Per a més informació i inscripcions cal trucar a Serveis Socials (938692147 / serveissocials@cardona.cat) o a la Biblioteca municipal Marc de Cardona (938684938 / b.cardona@diba.cat).
"