Cardona reforça el servei de neteja i desinfecció davant de l'epidèmia del coronavirus
L'Ajuntament de Cardona, davant de l'emergència sanità ria ocasionada pel COVID-19, ha activat un pla de neteja i desinfecció de la via pública del municipi i zones estratègiques d'acord amb les indicacions de les autoritats sanità ries. El personal de la brigada municipal, degudament protegits, estan fent una neteja gairebé dià ria amb una mà nega d'aigua a pressió i un detergent per desinfectar aquells carrers i accessos de llocs de més concurrència pública del municipi, com la Carretera del Miracle, la Coromina, voltants de la Residència Sant Jaume, voltants del CAP de Cardona, Ajuntament, farmà cies i davant dels comerços.
A les tasques de desinfecció que fa la brigada municipal se li suma també a la desinfecció que des d'ahir, diumenge 29, i fins demà dimarts, 31 de març, farà una empresa de neteja per reforçar la neteja als carrers i zona comercial del municipi, també amb productes desinfectants.
A la Residència Sant Jaume es farà una desinfecció interior amb un servei a part
Un dels focus més vulnerables del municipi, la Residència Sant Jaume, serà tractada avui per una empresa especialitzada en neteja i desinfecció de residències i espais tancats i que, aquest vespre, de 21h a 24h, es farà una desinfecció a fons seguint un protocol concret per aquest espai.
Es prega a tota la ciutadania que compleixin responsablement el confinament a casa i només sortir per allò que sigui imprescindible, i seguint les mesures de seguretat: guants, mascaretes, rentar-se les mans i canviar-se de roba per estar a casa.