BASES DEL CONCURS DE CARTELLS PER LA FESTA MAJOR DE CARDONA 2023
1. Poden participar-hi totes les persones majors de 16 anys.
2. Cada concursant pot presentar fins a un màxim de dos cartells.
3. Les obres presentades cal que siguin originals i inèdites i de temàtica lliure relacionada amb la Festa Major de Cardona.
4. Els cartells hauran d’incorporar la llegenda següent: Festa Major 2023. Cardona 9, 10, 11 i 12 de setembre.
5. La mida del cartell imprès, que es presenta en suport rígid/cartolina, ha de ser DIN A3 (29,7 x 42 cm).
6. La mida del cartell en suport digital (CD) ha de ser DIN A2 (42 x 60 cm). La versió digital ha de tenir 300 píxels per polzada i estar en els següents formats d’imatge: PSD, PNG, JPG o TIFF.
7. La tècnica és lliure, però ha de ser apta per a la seva reproducció a impremta mitjançant quatricromia.
8. L'autoria que en resulti guanyadora haurà de realitzar, si s’escau, les modificacions necessàries perquè pugui ser imprès. Caldrà incorporar-hi posteriorment els logotips pertinents.
9. Les maquetes presentades cal que vagin signades a l’anvers amb un pseudònim i acompanyades d’un sobre tancat amb el pseudònim escrit a l'exterior i a l'interior un escrit amb el nom, cognoms, adreça, telèfon i correu electrònic de l’autor del cartell. Les obres han d'anar sense signar, la guanyadora podrà ser signada per l'autor/a una vegada s'hagi fet públic el veredicte.
10. Per tal de garantir el compliment de les bases del concurs, l’organització comprovarà que les obres presentades compleixin els requisits fixats en aquestes bases, mantenint l’anonimat de les obres i els participants.
11. Els treballs s'han d'adreçar a l'Ajuntament de Cardona, Plaça de la Fira 1, 08261, Cardona. Telèfon: 93 869 10 00. El termini per presentar-se al concurs és a partir del dilluns 29 de maig fins el divendres 16 de juny a les 14 hores (inclòs).
12. Un jurat format per professionals del sector del disseny i de la imatge -designats per la Comissió de Festa Major- i els membres delegats de la Comissió de Festa Major votarà el cartell guanyador d'entre les obres presentades a concurs.
13. El guanyador del concurs rebrà el premi el dilluns 26 de juny de 2023, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Cardona a les 20:00 hores.
14. L'obra guanyadora serà premiada amb 400 euros, i entrades gratuïtes per a tots els actes que organitzi l’Ajuntament des del setembre de 2023 fins a maig de 2024.
15. Si les obres presentades no reuneixen la qualitat suficient, el Jurat es reserva el dret de declarar desert el concurs.
16. L'obra premiada passarà a ser propietat de l'Ajuntament, les no premiades podran ser retirades, però l’Ajuntament es reserva el dret de poder-les exposar en el termini de 3 mesos a partir de la data de lliurament de premis. Els treballs no premiats es podran retirar després d’aquest període de tres mesos. Si passat aquest temps no s’han recollit l’Ajuntament es reserva el dret de destruir-los.
17. La participació en el concurs pressuposa la total acceptació d'aquestes bases.
18. Qualsevol detall no previst en aquestes bases, l'ha de resoldre l'organització, en aquest cas la regidoria de Festes.