L'Agència organitza un taller perquè els comerços treguin més suc a l'Instagram

Última revisió 17-11-2020 20:13
05/06/2019

La directora creativa de Grow Disseny i Comunicació impartirà dues sessions el 18 i 20 de juny.

Com crear un missatge de marca a Instagram, connectar amb els seguidors, generar confiança, projectar professionalitat i, al capdavall, potenciar la imatge del negoci a través d'aquesta xarxa social són els temes que es treballaran en la propera convocatòria d'El cafè del comerç", adreçada, com sempre, als establiments i artesans de Cardona i Solsona.

Es tracta d'un taller programat en dues sessions, el 18 de juny a la sala polivalent del Centre Cívic de Cardona i el 20 de juny al saló de les Homilies d'Organyà de la Biblioteca Carles Morató de Solsona, ambdós dies de tres a dos quarts de cinc de la tarda. Les impartirà la dissenyadora solsonina Anna Serra, fundadora i directora creativa de Grow Disseny i Comunicació. Cal assistir a les dues cites.
Instagram cada vegada brinda més possibilitats als comerços per donar més visibilitat als seus productes o serveis. Conscients d'això, els propis comerciants que van participar en la darrera enquesta de l'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (Adlsolcar) sobre els temes d'"El cafè del comerç" van demanar un taller que hi aprofundís.

La participació a aquesta activitat és gratuïta, però és preferible la inscripció prèvia. Es pot cursar fins al 14 de juny per correu electrònic a manel.martinez@adlsolcar.cat o rosamaria.lanaspa@adlsolcar.cat, o bé trucant als telèfons 973481009 o 938692287. És una iniciativa dels ajuntaments d'ambdós municipis organitzada a través de l'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona i subvencionada pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals.

"